Вітаємо Вас на сайті дошкільного навчального закладу "Теремок", cмт Терни!!!
Меню сайту

Годинник

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Авторизація

Головна » 2016 » Березень » 11 » Скоро до школи

20:24
Скоро до школи

«Скоро до школи»

     Забезпечення наступності між дошкіллям та школою – спільне завдання вихователів, учителів та батьків, здійснювати яке вони мають у тісному тендемі, виховуючи педагогічний плив одне одного й висуваючи до дітей єдині вимоги. Лише плідно взаємодіючи, вихователі можуть успішно підготувати старших дошкільнят до шкільного життя, а вчителі забезпечать продовження освіти, а не починатимуть усе спочатку. Звісно, батьки мають бути активними учасниками цього процесу.

Перехід дитини з дошкільного навчального закладу до школи є важливим етапом її життя, який повязаний не лише зі зміною середовища її розвитку, а й з відповідними процесами самоусвідомлення, із зіткненням з новими проблемами, відкриттям у собі нових можливостей.

Дуже важливо, щоб педагоги і батьки допомогли дитині усвідомити, що дошкільний заклад і школа є ланками єдиної системи освіти, а все те, що чекає на неї у школі, є продовженням того, чим вона займалася, що опанувала раніше.

Таким чином, основне педагогічне завдання дорослих – створити сприятливі умови для повноцінного життя дошкільника, реалізації ним свого природного потенціалу (фізичного, психологічного, соціального), прояву індивідуальності.

Забезпечення перспективності і наступності передбачає тісну взаємодію педагогів дошкілля і початкової школи, системну роботу з різних аспектів.

Інформаційно-просвітницький аспект

  • Визначення вихователями і вчителями напрямів розвитку, виховання та навчання дітей на кожній наступній сходинці освіти.
  • Ознайомлення педагогів з новітніми технологіями, програмами навчання та виховання обох ланок освіти (для старшої групи дошкільного закладу та 1-го класу початкової освіти).
  • Вивчення педагогами дитсадка і школи особливостей розвитку дітей на перехідному етапі.

 

Психологічний аспект

  • Визначення педагогами й психологами дитсадка і школи специфіки переходу від провідної ігрової до навчальної діяльності.
  • Забезпечення педагогами й психологами психологізації освітнього процесу як умови формування особистості дитини.

Методичний аспект

  • Взаємне ознайомлення з методами з методами та формами навчально-виховної роботи зі старшими дошкільниками та першокласниками.
  • Використання однакових методів та пррийомів роботи з дітьми з розвитку мовлення, математики, ознайомлення з навколишнім, фізичного, естетичного, соціального розвитку.

Практичний аспект

  • Попереднє знайомство вчителів зі своїми майбутніми учнями
  • Кураторство вихователями своїх колишніх вихованців.
  • Встановлення гармонійного співідношення між загальною та спеціальною підготовкою до школи.
Переглядів: 43 | Додав: pashokhohol | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Календар
«  Березень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Погода

вологість:

тиск:

вітер:


Розповісти

Друзі сайту
Тернівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Ви зайшли на сайт під ім'ям: Гість. Вийти