Вітаємо Вас на сайті дошкільного навчального закладу "Теремок", cмт Терни!!!
Меню сайту

Годинник

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Авторизація

Головна » 2016 » Листопад » 21 » Облаштування природного центру розвивального середовища.

12:16
Облаштування природного центру розвивального середовища.

Важливою складовою розвивального середовища дошкільного закладу є спеціальні дидактичні матеріали та посібники. Оскільки таких матеріалів має бути багато, щоб задовольнити індивідуальні потреби кожної дитини, середовище розділене на окремі центри розвитку.

          Це дає змогу підтримувати порядок у груповому приміщенні, та спостерігати яке заняття обирає дитина. Спеціально підготовлені дидактичні матеріали центрів розвитку дитини дають змогу кожній дитині сприймати нову інформацію, закріплювати набуті навички. Такі центри розвитку облаштовані в такий спосіб, де кожна дитина має можливість діяти самостійно. Щоб підтримати інтерес  дітей до дидактичних матеріалів, їх періодично оновлюють протягом року.

 

          Красиво оформлений живий куточок є окрасою групової кімнати, сприяє естетичному вихованню дітей. Це ніби міні-лабораторія, де діти мають, змогу щодня спостерігати за рослинами і тваринами. Коли дитина розуміє, що тварина потребує її уваги й піклування, а тендітна рослина засохне, якщо її не полити, вона стає іншою. 

Між нею та живим створінням зароджується таємничий звязок, який спонукає дитину діяти, навіть без втручання й допомоги дорослого. У такий спосіб дошкільники набувають більшої самостійності. Вони привчаються доглядати за тваринами та ладити з ними – не забувають поїти й годувати тварин у однаковий час, утримувати клітки в чистоті та порядку.

          Слід привчати дітей також до регулярного догляду за кімнатними рослинами в живому куточку. Адже кімнатні рослини мають оздоровче значення , поліпшують мікроклімат у груповій кімнаті, нейтралізують шкідливі впливи, сприяють створенню позитивної енергетики в дитячому колективі.

 

          До тогож будь-яка діяльність у живому куточку дарує дітям винятково позитивні емоції.

          Цікавою й корисною формою роботи в живому куточку є залучення дошкільників до систематичних  спостережень та порівнянь. Така робота симулює спостережливість, уважність до деталей, сприяє формуванню в дітей сенсорних еталонів. Важливим чинником інтелектуального розвитку дітей є їхня самостійна пошуково-дослідницька діяльність, адже всі діти за своєю природою дослідники. У процесі проведення дослідів діти спостерігають, діють, мислять, вчаться самостійно робити висновки.

          Отже, використовуючи численні методи і прийоми для ознайомлення дошкільників зі світом природи, належно облаштовуючи розвивальні осередки в групі для самостійної пошуково-дослідницької діяльності вихователі допомагають кожній дитині пізнати саму себе, зрозуміти, що все живе на планеті має час для існування, своє продовження у часі та певні особливості розвитку. Діти отримують початкові знання з географії, біології,метеорології, анатомії, екології. Крім цього мають змогу усвідомити, що людина є нестороннім спостерігачем за природою, а її невід’ємною складовою.

 

 

 

Переглядів: 47 | Додав: pashokhohol | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Календар
«  Листопад 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Погода

вологість:

тиск:

вітер:


Розповісти

Друзі сайту
Тернівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Ви зайшли на сайт під ім'ям: Гість. Вийти