Вітаємо Вас на сайті дошкільного навчального закладу "Теремок", cмт Терни!!!
Меню сайту

Годинник

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Авторизація

Атестація педагогічних працівників ДНЗ 2015 - 2016 н.р.

 

Учитель... може виховувати і навчати доти, 

допоки сам працює над  своїм вихованням і освітою.

                                                               К.Д.Ушинський

 

Атестація педагогічних працівників - це система заходів, спрямована  на  всебічне  комплексне  оцінювання  їх  педагогічної діяльності,  за  якою  визначаються  відповідність   педагогічного працівника займаній посаді, рівень його кваліфікації, присвоюється кваліфікаційна категорія, педагогічне звання.

 

Метою   атестації   є   стимулювання    цілеспрямованого безперервного    підвищення   рівня   професійної   компетентності педагогічних працівників,  росту  їх   професійної   майстерності, розвитку творчої  ініціативи,  підвищення  престижу  й авторитету, забезпечення ефективності навчально-виховного процесу.

 

Основними  принципами   атестації   є   відкритість   та колегіальність, гуманне та доброзичливе ставлення до педагогічного працівника,  повнота, об'єктивність та системність оцінювання його педагогічної діяльності.

 

Атестація може бути:

    - черговою;
    - позачерговою.  

Чергова атестація здійснюється один раз на п'ять років.

 

Етапи атестаційного періоду.

Атестацію слід розглядати як постійний неперервний процес, тому що із завершенням одного атестаціиного періоду розпочинається наступний. Проте кожний такий атестаційний період містить кілька етапів, які повторюються з року в рік, а саме:

   - підготовчий;
   - експертно-дослідницький;
   - підсумковий.

 

 

 

Працюємо з нормативними документами.

Законодавчі та нормативні документи з питань атестації педагогічних працівників:

1.     Закон України «Про освіту» від 23 травня 1991 р. № 1060-ХІІ, зі змінами від 19 грудня 2006 р, (стаття 54 «Кадрове забезпечення сфери освіти»)

2.     Закон України «Про дошкільну освіту» від 11 липня 2001 р. № 2628-ІІІ, зі змінами від 19 грудня 2006 р. (стаття ЗО «Атестація педагогічних працівників»)

3.     Типове положення про атестацію педагогічних працівників, затверджене наказом Міністерства освіти України від 06.10.2010 № 930, зареєстроване у Міністерстві юстиції України 14грудня 2010р.за № 1255/18550

4.     Наказ Міністерства освіти і науки України «Про атестацію працівників психологічної служби системи освіти» від 13 січня 2005 р. № 9

5.     Наказ Міністерства освіти і науки України «Про визна¬чення порядку присвоєння педагогічних звань педагогічним працівникам» від 4 липня 2005 р, № 396, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 14 липня 2005 р. №754/11034

6.     Лист Міністерства освіти і науки України «Щодо окремих питань організації проведення атестації педагогічних працівників» від 4 листопада 2002 р. № 1/9-482

7.     Лист Міністерства освіти і науки України «Щодо присвоєння педагогічних звань «вихователь-методист», «старший вихователь» від 26 листопада 2007 р. № 1/9-706

8.     Лист Міністерства освіти і науки України «Про атестацію музичних керівників, інструкторів з фізкультури дошкільних навчальних закладів» від 16 березня 2009р. № 1/9-165

 

 

 

Методична робота

       З метою підвищення педагогічної майстерності, професійного та загального рівня педагогів в дошкільному закладі на високому рівні організована методична робота, яка визначається на основі діагностики, аналізу стану навчально-виховного процесу та сучасних вимог щодо реформування та модернізації освіти.

 

       Мета методичної роботи:

Вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя; стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.

 

       Напрямки методичної роботи:

• Підвищення соціально–психологічної культури вихователів;

• Вдосконалення педагогічної майстерності;

• Сприяння в опануванні світовою та національною, мовою і побутовою культурою;

• Розвиток спеціальних умінь та навичок;

 

       Принципи методичної роботи:

• Педагогічна співпраця з вихователем

• Робота в режимі довіри, доброзичливості

• Творча атмосфера , стимулювання творчої активності

• Принцип допоміжно–регульованого контролю

• Надання вихователеві права вибору

• Системність методичних заходів

• Принцип «Я – повідомлень» у спілкуванні

• Щоденна допомога

• Випереджальний характер методичної роботи

 

 

В системі роботи дошкільного закладу використовуються  різноманітні форми методичної роботи:
- педагогічні ради;
- педагогічні читання;
- семінари;
 - семінари-практикуми;
 - виставки (дидактичних та навчальних матеріалів, посібників);
 - консультації;
 - колективні перегляди освітньо-виховної роботи;
 - школа передового педагогічного досвіду;
 - школа молодого вихователя;
- наставництво;
- самоосвітня робота;
- вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду;
- ділові ігри, творчі звіти, тощо.


Весна канікули
31.03.2016
Microsoft Word документ [29 KB]

Скачать

 
Проблемний стіл спільно з СЗОШ
05.12.2016
Microsoft Word документ [17 KB]

Скачать

 
Педагогічні ради ДНЗ
30.03.2016
Microsoft Word документ [28 KB]

Скачать

 
План навчально-виховної роботи на період зимових канікул з 01.01.2016 по 10.01.2017 року
06.01.2017
Microsoft Word документ [140 KB]

Скачать

 
Зимовий тиждень Безпеки
06.01.2017
Microsoft Word документ [660 KB]

Скачать

 
Зимова прогулянка
06.01.2017
Microsoft Word документ [276 KB]

Скачать

 

Пошук

Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Погода

вологість:

тиск:

вітер:


Розповісти

Друзі сайту
Тернівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Ви зайшли на сайт під ім'ям: Гість. Вийти